Onderweg na de amish - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Onderweg na de amish - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Onderweg na de amish

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Buffalo

Van morgen waren we vroeg op ( door mij)
Rond 9 uur vertrokken we richting berlin (amerika)
Onder weg kwamen we lang het erie meer een van de groote 5 meren onderweg heel veel bossen en slechten wegen waardoor mia en ik heel vaak moesten opstaan om de kasten en de tv tegen tehouden onderweg hebben we new york (staat) verlaten pennsylvania door kruist en ohio in gegaan na 5 uur kwamen we aan in millersburg daar hebben we iets tedrinken en iets lekkers gegeten jacq en wim hebben een millersburger gehad en mia heeft een kipsandeich met chips en ik had crispy chiken wrap met friet en knoflook saus daarna gingen we naar de camping en onderweg kwamen we de amish tegen amish in de koets amish op de fiets en amish op de hooiwagen en op de voet alle mannen hadden een baart en de vrouwen met een lange jurk en een wit hoetje en toen we op de camping waren hebben we ge mini golft en jacq had gewonnen en ik was tweede wim derde en mia vierde.

• 08 Augustus 2014 - 08:29

Lisette:

De Amish people zijn hele gelovige mensen, sommige zijn zo streng in de leer dat ze zelfs geen moderne dingen willen zoals tv en auto, laat staan een computer of een playstation. Niks voor jou!!!!

• 08 Augustus 2014 - 08:31

Jac Camps:

we hebben de verslagen afgedrukt en gebonden we houden henk en riek op de hoogten van jullie avontuur en nog een prettige en gezonde vacantie gewenst gr jac en tiny

• 08 Augustus 2014 - 09:28

Jeannette Lakeman:

Wow Bjorg, wat een geweldige tijd ben jij aan het meemaken. Ik zou graag in jouw plaats daar zijn. Ook super leuk dat wij hier een beetje met jullie mee kunnen genieten. Dus ik blijf je volgen!

• 08 Augustus 2014 - 09:35

Ellie Baur:

Hallo Bjorge,

Wat maak je een heel leuk reisverslag!!

We volgen je hier op kantoor op de voet hoor (ik bedoel zittend op mijn bureaustoel met uitzicht op staaaaaaapels dossiers ...... ;-).

Veel reisplezier, groet Ellie

• 08 Augustus 2014 - 12:03

Anny:

Hoi Bjorge en familie,

Slechte wegen in Amerika, hebben ze daar ook last van de crisis?
    Leuk dat jullie na de lange rit nog tijd hadden om midgetgolf te spelen en dan ook nog tweede worden. Jacq is gewoon heel goed in dat spel, dus dat is nog knap.

Veel plezier allemaal.
    Anny

• 08 Augustus 2014 - 19:02

Fons En Ton:

Hoi allemaal.
    Leuk dat we jullie vakantie een beetje kunnen volgen.
    Geniet van alles wat je te zien krijgt.Hopenlijk is het beter weer dan bij ons.
    We zitten al een halve dag met regen.
    Groetjes Ton en Fons.