Onderweg naar Chicago - Reisverslag uit Kankakee, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Onderweg naar Chicago - Reisverslag uit Kankakee, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Chicago

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Kankakee

We waren vandaag vroeg vertrokken om 8 uur richting Chicago
Bij de eerste beste tank station moes Wim Nederlands praten vond de cassiëre leuk onderweg gingen we bij de Starbucks drinken bij een weg restaurant het was een lang dag want we moesten 6 en een half uur rijden Jacq en Wim hebben afgewisseld
Onderweg reden we nog door de State Ohio Indiana Illinois
In Illinois licht Chicago toen we dicht bij Chicago waren kwamen we twee keer in een file terecht op een vijf baans weg en aan de andere kant was het nog drukker toen hebben we de auto nog opgehaald en toen waren we op de camping en we zijn weer een uur terug gegaan tijds verschil is dus nu 7 uur

• 09 Augustus 2014 - 09:22

Jac Camps:

leuk avontuur zo zie je nog eens wathoe gaat het met jac zijn longontsteking?(hopelijk goed) en ook nog de groetjes van henk en riek

• 09 Augustus 2014 - 14:29

Anny:

Hallo familie,

Starbucks is toch wel een favoriete plek. Verveel jij je niet tijdens de lange rit of speel je spelletjes met Mia? Hebben jullie een luxe auto om naar Chicago te gaan?
    Geniet van de stad en vergeet niet om een t-shirt te kopen en een pin natuurlijk!!!
    Groetjes

Tags: Chicago