In page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu In page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

In page

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Page

We hadden vandaag een rust dag dus we mochten uitslapen ik was om half 9 wakker na het eten gingen zijn we naar het visitor center gegaan want Wim ging opzoek naar een wandel route in de buurt maar die was er niet daar na zijn we naar de horseshoe bend gegaan daar moesten we eerst 1 mile lopen mia en ik
(ik had het al twee keer gezien)zijn na de klim pauze gaan houden onder het afdak en Wim en jacq zijn verder gelopen de horseshoe bend maakt een bocht van een hoefijzer en het is ongeveer 300 Diep toen jacq en wim weer terug waren gingen we naar de lakepowell resort hier hebben we iets gedronken en mia en ik hebben cake gehad voor dat we het resort in kwamen hebben we eindelijk de roadrunner gezien (onder de naam Miep Miep) Wim rende achter de Miep Miep aan maar de foto,s zijn gelukt toen reden we terug naar de camper even later gingen we met de auto naar de alstrom point daar mochten we alleen maar met een auto met vier wiel aandrijving rijden en die hadden we het was een onverharde weg dus we schudden zo af en toe goed door elkaar de heuvels werden steeds hoger dus op een gegeven moment zeiden we we gaan weer terug het landschap was mooi en we kwamen maar drie auto,s op een afstand van ongeveer 20 kilometer toen gingen we nog een wandeling maken van een mile (1'6 km) we liepen na de hanging garden een soort tuin onder de rots het laatste stuk liep wim alleen want we geloofden hem niet meer want wim zei elke keer om de hoek is het maar die moesten we nog een stuk maar Wim heeft er foto,s van gemaakt daarna gingen we weer terug en gingen we eten bij Denny,s ik heb spaghetti met gehaktballen (waren lekker) wim had een steak met friet jacq had een stoofvlees met puree op brood en mia had chicken sandwich met fruit alleen de bananen waren niet rijp en als toetje had ik new york cheese cake
(Morgen hebben we geen internet dus morgen geen verslag), want we zijn dan bij de grand canyon

  • 17 Augustus 2014 - 12:14

    Anny:

    Hoi Bjorge,

    Eindelijk miep miep gezien en nou was ik er niet bij, verdorie!!!
    Wat heerlijk om een rustige dag te hebben, maar zo te lezen toch nog veel gedaan.
    Veel plezier bij de Grand Canyon.
    Groet voor iedereen,
    Anny

  • 17 Augustus 2014 - 20:21

    Sjoerd (Stuart):

    Wat een heerlijke trip is het toch! Ik ben benieuwd of je nog in je kleren past als je weer in Nederland bent. Misschien heb jij ondertussen wel net zo'n dikke buik als Amber (maar die staat op punt van bevallen :-)) En die pet met pins die moet inmiddels ook wel een kilo of 5 wegen...
    In het Lake Powell Resort hebben Amber en ik vier jaar geleden een paar nachtjes geslapen. Antilope Canyon nog bekeken?

    Groetjes aan iedereen, ook van Amber. Geniet er van daar en houd het Nederlandse voetbal maar niet bij; die rare PSV-ers staan bovenaan... ;-)

    Sjoerd (Stuart)

  • 19 Augustus 2014 - 16:14

    A.cascavelle:

    juillie heeft miep miep gezien,de foto is mooi,ik ben blij dat mia en jacq enjoy de trip.dus juillie zijn better.veel plezier verder. mijn cousin gaat naar huis morgen in frankrijk.groetjes aan juillie allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

De laatste dag LA

23 Augustus 2014

Dagje l.a

22 Augustus 2014

In los angeles

21 Augustus 2014

Richting banning

20 Augustus 2014

In las Vegas
Bjorge en familie

Wij zijn op vakantie in de V.S.

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5874

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: