In las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu In las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

In las Vegas

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend had ik uitgeslapen tot half 9 we begonnen in het hotel met brunchen was heerlijk. Daarna zijn we met de bus naar de pawn shop gegaan ( is een serie op historie Channel )daarna gingen we met de bus naar Luxor (een hotel) in de style van een piramide waar wim en ik 2 jaar geleden hebben geslapen.
we hebben daar wat gedronken in de Starbucks en hebben daar wat rond gelopen daarna gingen we naar new York new York ook een hotel in de style van new York met een achtbaan erbij die over de kop gaat.
daarna gingen we naar het mgm hotel daar was een coca cola world daar heb ik nieuwe slippers gekocht en een andere paar leuke dingen toen gingen we richting het hotel daar hebben wim en ik gezwommen na het zwemmen zijn we gaan avond brunchen was ook weer lekker toen gingen we naar Bellagio waar een fontein is die beweegt op verschillende muziek en om het kwartier gaat en het duurt ongeveer 3 minuten en in alle hotels zijn we honderd gokkasten en dat soort dingen savonds zijn Wim en jacq naar de top van de toren geweest met mooi uitzicht op de strip.

  • 21 Augustus 2014 - 12:21

    Anny:

    Hoi Bjorge,

    Waren de 3 beroemdheden (opa, zoon en kleinkind) ook echt in de pawn shop en was het ook zo druk? Of is dat alleen als ze op tv zijn?
    Die cola shop herinner ik me nog wel, leuke hebbedingetjes hadden ze daar.

    Vele groeten voor iedereen en helaas voor jullie, het laatste stukje van de reis is in zicht.
    Anny

  • 21 Augustus 2014 - 21:14

    Stuart:

    De Pawn Stars! Heb je de familie Harrison een handje gegeven? Je pet met pins laten taxeren en verkocht?

    Cheers,
    Stuart en Am

Tags: Las Vegas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

De laatste dag LA

23 Augustus 2014

Dagje l.a

22 Augustus 2014

In los angeles

21 Augustus 2014

Richting banning

20 Augustus 2014

In las Vegas
Bjorge en familie

Wij zijn op vakantie in de V.S.

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5873

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: