Richting banning - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Richting banning - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Richting banning

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

21 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Banning

We begonnen vanmorgen met een ontbijt in het hotel daarna gingen we richting banning zo 125 kilometer van l.a af onderweg kwamen we in een fikse bui terecht met onweer hagel en harde regen we kwamen bij een cafeetje terecht die lang de route 66 lag daar zijn we ff binnen gaan kijken en hebben we wat gekocht ik een pin er bij daarna gingen we naar de camping en onderweg gingen we ook nog ff naar de wallmarket daar hebben we nog een paar dingen gehaald toen we op de camping aan kwamen gingen we alvast onze koffers inpakken toen we daar mee bezig waren kwamen we in een zandstorm terecht de hele camper bewoog.
Wim heeft weer nieuwe foto's toegevoegd op anderen verslagen die je kunt bekijken als je wil

• 22 Augustus 2014 - 10:26

Renate, Margot Enz.:

Howdie fellows,
    Bedankt voor de reisverslagen en de prachtige foto's tot nu toe, maar we missen iemand!!! Is Wim niet mee???
    Nog heel veel plezier en een veilige reis verder.

Groetjes Renate Margot en en en........

• 22 Augustus 2014 - 19:47

Anny:

Hoi Bjorge,

Je maakt wel alle weersoorten mee, maar gelukkig geen tornado.
    Het leven in de camper zit er dus bijna op, ik lees dat jullie de koffers aan het pakken zijn.
    De laatste dagen nog even lekker laten verwennen in een hotel. Wie weet kom je er beroemdheden tegen.
    Veel plezier in Los Angeles en groet voor iedereen.
    Anny