Richting albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Richting albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Richting albuquerque

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Albuquerque

We vertrokken vanochtend om 9 uur.
Eerst zijn we gestopt bij oude chdillacs in de grond die je zelf kon bespuiten met verf of een stift je naam op schrijven alle lege bussen lagen op de grond toen reden we richting het plaatsje Vega daar was een cafeetje met lekkere pie en bij dat ligt cafeetje is precies het midden van de route 66 daar moet je nog 1139 Miles naar l.a en nog 1139 Miles naar Chicago.
We gingen ff naar dat cafeetje naar binnen waar we koffie en ik cola en pie hebben gehad daar was ook nog een gift shop waar ik wel 8 pins heb gekocht en mia een nieuwen shirt aleen nou wim nog toen we daar klaar waren gingen we richting rosa
Onder weg kwamen we een tank station tegen waar een gratis auto museum was met allemaal oude auto,s (zie foto) de eigenaar van het museum heeft meer dan 200 auto,s maar die stonden niet allemaal bij elkaar ze waren allemaal in top staat daarna zijn we door gereden en toen kwamen we in new Mexico state en daar is het weer een uur terug dus nu scheelt 8 uur dus als wij gaan slapen staan jullie al weer bijna op het land schap is nu groener en de bergen komen toen kwamen we in santa rosa wat bekend staat om de blue hole dat is een water bron met kristal blauw water van 30 meter en 14 graden ijskoud dus en er waren ook nog gekken die er in sprongen en er waren ook nog badmeesters bij voor de zekerheid en er stoomt zoon 12000liter water per minuut uit.
Toen gingen we richting de camping onder weg hadden we ook nog onweer en op de camping kwamen we er achter dat we in het regen seizoen zaten wim jacq en ik hebben op de camping lekker in de hot tub gezeten dat was lekker.
En morgen gaan we nog een uur terug dus dat word 9 uur verschil.

• 14 Augustus 2014 - 12:43

Anny:

Ja, ik blijf jullie volgen, dat merk je wel.

Die auto's zijn toch wel een kenmerk van de route 66. Leuk dat jullie ze nou in het echt hebben gezien.
    Bjorge, was het niet zo warm, dat je toch even met de voeten in het water bent gegaan?
    Nee, later in de hottub, is het leven zo stressen in Amerika?