Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Williams

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Williams

We begonnen vanochtend met een wandeling bij de grand Canyon een wandeling van 2 en een halve kilometer langs de afgrond toen zijn we nog ff met de bus naar naar de bright angel trail gegaan daar hebben we nog ff gewandeld
jacq heeft bij de grand Canyon nog nooit zo veel foto,s gemaakt als daar
Toen hebben we de camper gepakt en gingen we richting Williams toen we daar aan kwamen hebben we eerst bij een restaurantje koffie en een groot stuk pie gegeten ik had een appeltaart wim en jacq hadden kersen taart met chocola en mia had een karamel taart na de taart hebben we wat rond gewandeld in Williams veel gift shops in gegaan en nog wat gifts gekocht (voor ons zelf) de route 66 gaat dwars door Williams toen we op de camping aan kwamen begon het te regenen en het zal nog de hele avond doorregenen volgens het nieuws. We konden dus niet midgetgolf.

  • 19 Augustus 2014 - 10:37

    Lisette:

    Dag Bjorge,

    Ik wordt nog jaloerser op jullie. Het weer is hier bar en boos en ik heb mijn winterkleren alweer aan. het is al een tijdje zo en het blijft zo zolang ze voorspellen kunnen. Ja de Gran Canyon, prachtig elke keer weer. Wanneer kom je eigenlijk terug?

    mama

  • 19 Augustus 2014 - 11:47

    Anny:

    Ha familieleden,

    Zoveel moois gezien en op de foto gezet. Jacq zal wel blij zijn.
    Jammer dat je geen taart als souvenier mee kunt brengen, anders had je voor mij van elke smaak een stuk in je koffer mogen stoppen.
    Veel plezier in Las Vegas, daar zal het wel warm zijn.
    Liefs,
    Anny

  • 19 Augustus 2014 - 16:22

    A Cascavelle:

    als juillie terug kom zijn juillie big.mooi weer bij juillie hier nada veel regen.knuffels.

  • 20 Augustus 2014 - 10:30

    Tom:

    heeejjj avonturiers, eindelijk een paar foto's gezien van harleys en een vette ammie,hahaha, jullie amuseren jullie wel geloof ik, enne ik dacht joepie souveniers mja tis weer voor jullie zelf.....,
    grtzzzz en lots of fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Williams

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

De laatste dag LA

23 Augustus 2014

Dagje l.a

22 Augustus 2014

In los angeles

21 Augustus 2014

Richting banning

20 Augustus 2014

In las Vegas
Bjorge en familie

Wij zijn op vakantie in de V.S.

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5890

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: