Niagara Falls - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Buffalo

We zijn vandaag naar de niagarafalls geweest eerst met de bus van de camping naar de watervallen eerst zijn we de grens over geweest naar Canada daar de watervallen van een afstandje gekeken daarna gingen we weer terug naar Amerika toen gingen we na de maid of de mist dat is een boot tocht op het meer dan varen we langs de watervallen daar werden we een beetje nat we kregen allemaal een blauwe ponsho na de boot tocht hebben we bevroren appeltaart gehad
daar na hebben we een film gekeken
De geheimen van de niagara Falls
Na de film zijn we naar de cave of THE winds gegaan daar liepen we in gele ponsho en speciale sandalen want daar werden we zeik nat omdat we vlak langs de waterval liepen vanaf 60 meter viel het water naar beneden en wij stonden bijna helemaal onderaan
Het water was best warm. Daar na gingen we nog naar een eiland tussen 2 watervallen in.
daarna gingen we ijs halen we kregen allemaal 2 bolletjes alleen ze hadden bij papa een foutje gemaakt waardoor papa nog een bolletje er op kreeg.
Daarna zijn we nog naar de horseshoe waterval geweest dat is een waterval in een vorm van een hoefijzer in het groot
Op het einde gingen we nog ff na een grote gift shop waar ik weer een nieuwen shirt heb gekocht

• 07 Augustus 2014 - 11:57

Anny:

Hallo allemaal,

Weer een nieuwe dag en dat betekent veel rijden,maar Jacq vindt dat wel leuk. ( hoop ik)
    En Bjorge alweer een nieuw t-shirt!! Het kan niet op, geloof ik. Gelukkig dat het water warm was, want anders is het niet zo leuk. Zo te zien zat de boot weer erg vol.
    Geniet van een lekker ontbijt en dan op pad.
    Groetjes voor iedereen.
    Anny

• 07 Augustus 2014 - 12:19

Amber Oomen:

Al die t-shirts passen straks niet meer in jouw koffer, Bjorgio! En wat grappig: nog een horse shoe, maar dit keer een waterval. Veel plezier weer vandaag!

• 07 Augustus 2014 - 15:11

Jac Camps:

dank voor de mooie fotos morgen ook veel plezier en goed eten daar wordt je groot van groetjes jac en tiny doeiIIIIIIII

• 07 Augustus 2014 - 21:04

Viola De Waal:

Alwwer een mooie dag achter de rug zo te lezen...... wist jiet dat jij zo'n shopoholic was. Alweer nieuwe kleren. Toe maar. Komt zeker omdat je van de watervallen een nat pak had gekregen.
    Veel plezier nog!!!!!

• 09 Augustus 2014 - 09:58

Jordin :

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar in amerika
    Al die nattigheid is overdag dan toch juist zo lekker als het zo warm is
    Ik kijk er al naar uit om meer van dit soort verslagen te lezen
    Hier in nederland heeft het gisteravond flink geregend

Groetjes van je beste vriend jordin
    Uit het mooie holland