Onderweg naar niagara Falls - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Onderweg naar niagara Falls - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Onderweg naar niagara Falls

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Buffalo

We begonnen vandaag als ontbijt met pannenkoeken (waren gratis) natuurlijk ook lekker met pasta jam en kaas daarna vertrokken we richting niagara Falls onder weg begonnen we naar de Starbucks na 200km (van de 600km) daarna gingen we ook nog naar de wall markt geweest heb ik (bjorgeweijs ) heeft 5 nieuwen t shirts gekocht en een nieuwen riem en na de wall markt hadden we nog zoon 2en een half uur te gaan toen we aan kwamen gingen we eten (hamburgers).
En morgen gaan we naar de niagara Falls. dat horen jullie morgen
Groetjes uit Amerika

  • 06 Augustus 2014 - 06:07

    Lisette:

    Nou Bjorge, dit moet de dag van jouw leven zijn: pannenkoeken, hamburgers, vijf nieuwe shirts en een riem. Hebben de shirt ook nog een bepaald motief, iets van typisch Amerika.

    Mama

  • 06 Augustus 2014 - 09:15

    Jac:

    hallo allemaal dank voor het bericht wij wensen jullie een mooie vacantie mijn auto staat ook in de garage is kapot gr jac en tiny ps maak mooie fotos van de watervallen

  • 06 Augustus 2014 - 12:40

    Viola:

    Klinkt allemaalmerg goed. Starbucks, pannekoeken en hamburgers..... krijg er honger van. Leuk dat we zo kunnen mee genieten van jullie vakantie. Ben benieuwd naar het volgende verslag..... groetjes aan de rest vd familie. Gr van Tom, Viola en Suus.

  • 06 Augustus 2014 - 13:23

    Anny:

    Hallo Bjorge en de rest van de familie,

    Leuk Bjorge, dat jij nu aan het schrijven bent. Op de foto zie ik dat je er relaxed bij zit en zo te zien een prachtige camper. Ik wil ook een paar foto's van binnen. (Als je thuis bent, ze hoeven niet in het verslag) Ik hoop dat het weer bij Niagara Falls lekker warm is, zodat je
    niet bang hoeft te zijn om nat te worden.
    Geniet vandaag en de groeten aan de rest.
    Groetjes,
    Anny

  • 06 Augustus 2014 - 23:03

    Tom:

    Jajajaja..... ik zei toch krapperrrrrrrr,pannekoeken waren gratis dus de limbo's hebben zich de tessen weer volgepropt hahaha, tja de starbucks missen we hier in nederland wel,enne Bjorge heb je de shirtjes op de groei gekocht?? ik hoop van niet, want ik lees nu alleen maar eten en drinken en een beetje winkelen,amuseert de rest zich ook een beetje?
    Veel Fun enne ik wil ook een paar foto's van die ouwe amerikaanse bakken en natuurlijk Harleys.
    Grtzzzz uut Heel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Buffalo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

De laatste dag LA

23 Augustus 2014

Dagje l.a

22 Augustus 2014

In los angeles

21 Augustus 2014

Richting banning

20 Augustus 2014

In las Vegas
Bjorge en familie

Wij zijn op vakantie in de V.S.

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5891

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: