Ophalen camper - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Ophalen camper - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Ophalen camper

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen afscheid van New York genomen, eerst weer vroeg ontbeten in het hotel en na wat problemen, die heel netjes werden opgelost door het reisbureau gingen we in plaats van eerst naar het vliegveld en van daaruit naar de camperverhuur, gingen we rechtstreeks naar de camperhuur. Alle administratie weer ingevuld en de koffers uitgepakt en toen vervolgens op weg. Na een kleine 3 kilometer de eerste boodschappen doen voor meer dan 200 dollar en op pad. De eerste trip was nog geen 100 kilometer om toch weer te wennen en op zo'n eerste dag weet je nooit hoe laat het wordt. Rond 14.00 waren we op de camping . Een mooie gelegen camping nog in de staat New York met veel groen en bomen. We hebben eerst wat gegeten en toen zijn we gaan zwemmen in het relatief grote zwembad. Mia had intussen de eerste maaltijd klaar gemaakt. Vanavond is het een kakofonie van geluiden van krekels, denk ik. We hebben ook de eerste vuurvliegjes gezien, ofwel ook een soort krekels. Vanavond vroeg naar bed en morgen gratis pannenkoeken op de camping.

• 05 Augustus 2014 - 06:42

Llisette:

Dag vakantiegangers,

Ik zie nu pas jullie reisverslagen, waren allemaal in de spambox terecht gekomen en het waren er veel want die van New York heb ik negen keer gekregen!!!

Mia en Jaques, zijn jullie de vlucht een beetje te boven gekomen?

Lisette

• 05 Augustus 2014 - 10:26

Anny:

Goedemorgen allemaal,

Hopelijk goed geslapen en dan heerlijk genieten van de pannenkoeken, want ik ga ervan uit dat Wim toch eerst de mail (reacties op de reisverslagen) leest.
    Goede reis voor vandaag.
    Groet,
    Anny

• 06 Augustus 2014 - 22:55

Tom:

Hey avonturiers,ik lees het al het word een lange reis als je maar honderd km per dag doet,eerst de koelkast volgeladen dan zwemmen en de volgende ochtend ook nog je buik stijf eten aan de pannekoeken.........,op de terugreis zitten jullie iets krapper als je zo doorgaat hihihi