Start route 66 - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu Start route 66 - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Bjorge en familie Weijs - WaarBenJij.nu

Start route 66

Door: Bjorgeweijs

Blijf op de hoogte en volg Bjorge en familie

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Saint Louis

We begonnen vroeg alleen ik mocht uit slapen tot half 8
Na het eten zijn we vertrokken richting St Louis
We begonnen met de route 66
Als eerste zijn we langs het oudste tank station van de route 66 die nu niet meer in gebruik is er was een oude brandweer auto uit de jaren 30 ( 1937) en hier begonnen wij met de route 66 de route staat bijna overal aangegeven alleen BIJNA OVERAL is soms moeilijk te vinden dus we zijn een paar keer fout gereden
En het wegdek was meestal bagger onder weg kwamen we heel veel mais en bonen tegen wel duizenden hectares onderweg zijn we gestopt voor en oud cafeetje uit 1934, waar jacq en ik een ananas pie hebben gehad mia had een kokos pie en wim had een pecannoten pie het was heerlijk. daarna zijn we naar de overkant gelopen naar een tweedehands winkeltje waar ik een nieuwe pin heb gekocht daar was een man die het heel leuk vond dat wij uit Nederland kwamen. Hij gaf ons allemaal een hand en zei welkom in America. Bij deze winkel stond een beeld met een reuze hotdog. Ik mocht nog van een man op zijn harley davidsonmotor zitten, voordat hij wegreed.
daarna gingen we weer verder over de route 66 onder weg reden we over het oudste stuk van de route een en al bakstenen dus dat werd de tv weer tegen houden en daarna gingen we richting de camping bij de camping hebben we een pizza besteld van papa john. Wim, jacq en mia hebben nog een amerikaanse goudvink (een knalgele vogel) gezien.

  • 11 Augustus 2014 - 15:48

    Anny:

    Ja Bjorge,

    Nou ben ik echt jaloers. Heerlijke pie en dan ook nog pizza van papa john. Ik wil even in jou plaats zitten. Geniet ervan.

    Groetjes,
    Anny

  • 11 Augustus 2014 - 16:03

    Lisette:

    Bjorge, ik ben best een beetje jaloers op jullie. Ik zit hier in dat bedompte provinciehuis. De pet zit vast al vol pinnen. Bevalt Mia en Jaques het een beetje?

    Mama

  • 12 Augustus 2014 - 09:23

    Pieternel:

    Ha Bjorge,
    Je hebt het er maar druk mee ... steeds die tv tegenhouden op die 'slechte' route 66 en elke dag schrijven op jullie pagina!! Heel erg leuk om jullie avonturen te volgen!
    Groetjes van Lieke en uiteraard van de rest van Casa van Neerven.
    Veel plezier nog daar in de States ... wij zijn wel een beetje jaloers .... ;)

Tags: Route66

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Louis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

De laatste dag LA

23 Augustus 2014

Dagje l.a

22 Augustus 2014

In los angeles

21 Augustus 2014

Richting banning

20 Augustus 2014

In las Vegas
Bjorge en familie

Wij zijn op vakantie in de V.S.

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5886

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: